Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény érdekében. Hogy megfeleljünk az új elektronikus hírközlési adatvédelmi irányelvnek, engedélyt kell kérnünk a sütik használatához. További tudnivalók.
Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
BelyegzoTervezo.hu
ÁSZF
Verzió: BTWS-ASZF-2024-v06-HU
HunTypeTeam Kft.
Lezárva: 2024.09.12.
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)
2.2. Az ÁSZF hatálya és módosítása
5.1. A rendelés menetének részletes leírása, a bejelentkezéstől a termék kosárba helyezéséig
5.2. Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek
7.1. A megrendelések feldolgozása
7.2. Általános teljesítési határidő
7.3. Hosszú teljesítési idejű, vagy rendelkezésre nem álló termékek
8.1. Az elállási jog gyakorlásának menete
8.2. Kivétel az elállás joga alól
1. CÉGADATOK
Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a HunTypeTeam Kft. cég (székhely: 1181 Budapest, Havanna u. 33. 9/34., adószám: 27864643-2-43), mint Szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
A Szolgáltató adatai:
A Szolgáltató neve: HunTypeTeam Kft.
A Szolgáltató székhelye: 1181 Budapest, Havanna utca 33. 9/34.
A Szolgáltató elérhetősége, a Vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,
rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@belyegzotervezo.hu
Honlap (webshop) címe: https://www.belyegzotervezo.hu
Telefonszáma: +36 20 503 9698
Cégjegyzékszáma: 01-09-401169
Adószáma: 27864643-2-43
Ügyfélszolgálat címe és nyitvatartási ideje:
Üzlet név: Sárkány Gravír Üzlet
Üzlet címe: 1183 Budapest, Gyömrői út 79-83. Sárkány Center, 24-es épület, 3. sz. üzlet
Telefonszáma: +36 1 999-6569
Honlap címe: https://www.sarkanygravir.hu
Email címe: info@sarkanygravir.hu
Nyitvatartási idő:
H-P: 10:00 - 17:00 / Ebédszünet: 12:00 - 13:00
Sz: 10:00 - 13:00
V: zárva
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Cégbíróság
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-Szolgáltató adatai:
Tárhelyszolgáltatás (uTypia) és Webáruház motor szolgáltatás: Trodat GmbH, Linzer Straße 156, 4600 Wels, Austria. Telefon: +43 7242 239 Fax: +43 7242 239 – 920 E-mail: trodat@trodat.net
Tárhelyszolgáltatás (Magento / Adobe eCommerce) és Webáruház motor szolgáltatás: Adobe Systems Software Ireland Limited (Adobe Ireland. Cím: 4-6, Riverwalk Drive, Citywest Business Campus, Brownsbarn, Dublin 24, D24 DCW0, Írország. Telefonszám: +353 1 242 6700)
2. Alapvető rendelkezések
2.1. Jogi háttér
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről webshopok számára szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a Felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2.2. Az ÁSZF hatálya és módosítása.
Jelen szabályzat a belyegzotervezo.hu webáruházban történő vásárlásokra érvényes a publikálási dátumtól annak visszavonásáig vagy módosításáig.
2.3. Szerzői jog
A belyegzotervezo.hu minden tartalma © 2023 - HunTypeTeam Kft. és partnerei szellemi tulajdona, kivéve, ha másképp nincs jelölve.
Minden jog fenntartva. A szövegek, képek, grafikák, hangok, animációk és videók a szerzői jog és egyéb kereskedelmi tevékenységi jogszabályok hatálya alá tartozhatnak. A tartalom a webshop tulajdonos előzetes írásbeli engedélye nélkül nem másolható, nem terjeszthető, nem módosítható, és nem tehető harmadik fél számára kereskedelmi céllal hozzáférhetővé.
2.4. Rendelkezésre állás
A webáruház 0-24 óráig, a hét 7 napján elérhető, kivéve rendszerhiba vagy karbantartás esetén, amelyről online tájékoztatást adunk.
3. Adatkezelési szabályok
Adatvédelmi tájékoztatónk a https://www.belyegzotervezo.hu/adatvedelem oldalon érhető el.
4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
4.1. Termékeink elérhetősége
A belyegzotervezo.hu webáruházban megjelenített termékek csak online vásárolhatók meg.
A termékek ára tartalmazza az Áfát.
A feltűntet árak a házhozszállítási, illetve a csomagolási díjat nem tartalmazzák, azokat külön megadjuk.
4.2. Termékeink bemutatása
A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
4.3. Akciók
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató a webáruházban vagy hírlevél formájában tájékoztatja Vevőket az akció időtartamáról.
5. Rendelés menete
5.1. A rendelés menetének részletes leírása, a bejelentkezéstől a termék kosárba helyezéséig.
Az áruházban rendelést leadni csak regisztrációt követően van lehetőség, de előzetes tájékozódás a termékekről és szolgálatatásokról regisztráció nélkül is lehetséges.
Bejelentkezést követően válassza az expressz rendelést, ha már tudja a rendelendő bélyegző tartalmát és a beírt és beállított szöveg alapján az áruház javaslatot fog tenni a megfelelő lenyomatméretű bélyegzőkre, amelyek közül választva leadhatja rendelését.
Amennyiben pedig a kategóriák és termékeik, illetve azok lenyomatmintái alapján szeretne rendelni, akkor keresse ki az Ön számára megfelelő termékkategóriát és válassza ki a megfelelő terméket.
Ha egy termék egyéni lenyomat készítésre alkalmas bélyegző, vagy egyéni igény alapján készülő név- vagy cégtábla stb., akkor a termék kiválasztása után a lenyomat / szövegszerkesztő felületre jut, ahol lehetősége lesz saját tervezését felöltleni, vagy minták közül választva, azokat módosítani igényei szerint, vagy akár teljesen egyéni tartalmú és formázású szöveg és ábra kombinációt összeállítani. Miután a tartalmi összeállítás kész, kiválaszthatja a lenyomat színt és vagy a dátum formátumát, illetve a készülék vagy névtábla stb. termék színét is, a termékenként elérhető variációs lehetőségeken belül.
Az összeállított bélyegzőlenyomat vagy névtábla stb. tartalmát el is mentheti, ha a mentés és kosárba helyezés opciót választja, amelynek során el kell nevezni mintát. Az elmentett mintát ugyanerre a termékre lépve legközelebb megtalálja és újra tudja rendelni azonos vagy módosított tartalommal. A saját minta megőrzését a technikai lehetőségek és az adott termék elérhetősége függvényében biztosítja az áruház, de felelősséget nem vállal azok végleges megőrzésére. A minták mentéséhez előzetes regisztráció és belépés az adott regisztrált fiókba szükséges!
Amikor végzett a rendelés összeállításával a kosárra lépve elindíthatja a rendelés véglegesítésének folyamatát.
A megrendelésről a regisztráció során megadott emailcímére visszaigazolást küldünk, amelyben tájékoztatjuk a várható teljesítési határidőről is.
A rendelés leadása után vagy a webshop felületen elérhető kártyás fizetési megoldással fizethet, vagy előre utalást választva elektronikus számlát kap, amelyet átutalással vagy a számla megtekintő / letöltő felületen elérhető kártyás fizetéssel is teljesíthet.
5.2. Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek
A rendelés véglegesítése előtt bármikor módosíthatja a kosárban elhelyezett termékek körét és mennyiségét és ellenőrizheti azok árát.
A rendelés leadása után a módosítások lehetősége korlátozott és az egyedi igények alapján készülő bélyegzők, névtáblák esetén egyáltalán nem lehetséges, ezért kiemeleten fontos ezek tartalmi és formai ellenőrzése az áruház által biztosított előnézeti lehetőségeket kihasználva (beméretezett és nagyítható képernyős előnézet és a PDF-be, majd normál nyomtatóra kinyomtatható előnézet – un. proof vagy mintanyomat– segítségével.)
6. Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása, visszaigazolás
A belyegzotervezo.hu webáruházban az alábbi fizetési és szállítási módok érhetők el:
6.1. FIZETÉSMÓDOK:
- Átutalás előre a díjbekérőn látható számlaszámra, a rendelési szám megadásával
- Kártyás fizetés a BILLINGO elektronikus számla oldalon az OTP SimplePay felületén keresztül vagy közvetlenül a megrendeléskor a STRIPE, illetve a PayPal fizetési rendszerrel
- Fizetés személyes átvételkor Sárkány Gravír nevű üzletünkben (készpénzben vagy kártyával)
6.2. SZÁLLÍTÁSMÓDOK:
- Házhozszállítás
- MPL házhozszállítás 10 kg súlyig: 2400,-Ft (1889,76+Áfa)
A házhozszállítás br. 1990 Ft MPL szállítási díjból és br. 410 Ft logisztikai díjból áll.
- MPL házhozszállítás 10 kg súlyig: 2400,-Ft (1889,76+Áfa)
- Kiszállítás csomagautomatába, Posta Pontra, vagy posthivatalba
- MPL kiszállítás csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve 10 kg súlyig: 1400,-Ft (1102,36+Áfa)
A csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve szolgáltatás br. 990 Ft MPL szállítási díjból és br. 410 Ft logisztikai díjból áll. A megjegyzésnél adja meg melyik csomagautomata, Posta Pont vagy postahivatal legyen az átvételi hely.
- MPL kiszállítás csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve 10 kg súlyig: 1400,-Ft (1102,36+Áfa)
- Személyes átvétel Sárkány Gravír nevű üzletünkben.
(Cím és nyitvatartási idő az elérhetőségeinken oldalon megtalálható.)
A személyes átvétel díjtalan.
6.3. VISSZAIGAZOLÁS
A Szolgáltató webáruház köteles a Vevő megrendelésének megérkezését a Vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni.
Amennyiben e visszaigazolás a Vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Vevőhöz nem érkezik meg, a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.
A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
7. A megrendelések feldolgozása és teljesítés
7.1. A megrendelések feldolgozása
A beérkezett megrendelések érkezési sorrendben, hétköznapokon 9-17 között kerülnek feldolgozásra, gyártási előkészítésre és gyártásra.
7.2. Általános teljesítési határidő
Az általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül történik, amely nem tartalmazza a házhozszállítás/átvétel idejét, amely annak módjától függ.
7.3. Hosszú teljesítési idejű, vagy rendelkezésre nem álló termékek
Egyes félkész termékek és alapanyagok sem a webáruház üzemtetőnél, sem nagykereskedő partnereinél nem állnak rendelkezésre raktáron, így ezeket az adott termékre érkező vevői rendelés esetén a gyártótól kell Magyarországra szállítani a végtermék elkészítéshez. Ezeknél a termékeknél a szállítási határidő akár 30 nap is lehet, amelyet 1 alkalommal 15 nappal lehet meghosszabbítani.
Ezt a Szolgáltató a visszaigazolásban köteles jelezni és a Felhasználónak joga van a rendelést törölni, ha számára a hosszú szállítási határidő nem fel meg.
A Vevő a hosszú szállítási határidő elfogadásáról vagy elutasításáról és rendelés törléséről haladéktalanul köteles a Szolgáltatót írásban, elektronikus úton tájékoztatni. Amíg ez nem történik meg a rendelés végrehajtása, az alapanyagok beszerzése felfüggesztésre kerül és a szállítási határidő kitolódik a Vevői rendelést fenntartó visszaigazolás késedelmi idejével.
Elállás esetén a Szolgáltató köteles a Vevő által fizetett összeg visszatérítését haladéktalanul elindítani, és legkésőbb harminc napon belül teljesíteni.
Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék egyáltalán nem áll rendelkezésére, köteles erről Vevőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Vevő által fizetett összeg visszatérítését haladéktalanul elindítani, és legkésőbb harminc napon belül teljesíteni.
8. Elállás joga
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Vevő a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket, amely azonban a megszemélyesítéssel, egyedileg készült termékekre nem vonatkozik!
8.1. Az elállási jog gyakorlásának menete
A Vevő az elállási szándékáról a Szolgáltatót haladéktalanul köteles elektronikus úton, írásban értesíteni.
Erre a Vevőnek a visszaigazolás kézbesítésétől számított 12 órán belül van lehetősége, amennyiben a visszaigazolt szállítási határidőt nem fogadja el, vagy a kiszállításig bármikor, illetve a kiszállítást követő 14 napon belül.
Az elállás beérkezésétől a vételár visszautalása, amennyiben az előre kifizetésre került, 30 napon belül megtörténik.
8.2. Kivétel az elállás joga alól
Az elállás és vételár visszatérítés nem vehető igénybe megszemélyesítéssel, egyedileg készült termékek esetén.
9. Garancia, jótállás
A Termékeinkre 12 hónap korlátozott garanciát vállalunk. Gyártási okra visszavezethető meghibásodás esetén a rendelési szám vagy a számla másolatának csatolásával kell elérhetőségeink valamelyikén bejelentést tenni, amely alapján tájékoztatjuk a teendőkről és lehetőségekről. A meghibásodott terméknek a Szolgáltatóhoz visszajuttatása a Vevőt terheli. A termék javítása vagy cseréje és a Vevőhöz visszajuttatása, elismert garanciális hiba esetén a Szolgálatót terheli. Nem garanciális meghibásodás javítása vagy a termék cseréje és visszajuttatása a Vevőhöz teljes mértékben a Vevőt terheli.
Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.
10. Panaszkezelés
Panasz esetén a Webáruház kapcsolatfelvételi lehetőségeit használva lehet bejelentését tenni, írásban, elektronikus úton, a panasz pontos leírásával és fénykép vagy video megosztásával is. A panaszok kivizsgálását a Szolgáltató 5 munkanapon belül vállalja.
11. Vegyes rendelkezések
A Szolgáltató és Vevő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Vevő és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Budapest Fővárosi illetékes bíróságát.
Kelt: Budapesten, 2024. augusztus hó 11. napján